نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

آخرین دیدار فوتسالیست های مشهدی در سال ۹۹| میزبانی مشهد از تنها تیم بدون امتیاز لیگ

  • کد خبر: ۶۱۰۷۸
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
آخرین دیدار فوتسالیست های مشهدی در سال ۹۹| میزبانی مشهد از تنها تیم بدون امتیاز لیگ
تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی جمعه ۲۲‌اسفند برای آخرین‌بار در سال‌۱۳۹۹ به میدان می‌رود و شاگردان شریف، میزبان اصفهانی‌ها هستند.
به گزارش شهرآرانیوز، تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی جمعه ۲۲‌اسفند برای آخرین‌بار در سال‌۱۳۹۹ به میدان می‌رود و شاگردان شریف، میزبان اصفهانی‌ها هستند. دومین هفته از دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان پیگیری خواهد شد و تیم‌ها بعد از این هفته راهی تعطیلات پایان سال می‌شوند؛ البته این تعطیلات چندان طول نخواهد کشید، زیرا ادامه مسابقات از هفتم فروردین‌۱۴۰۰ دوباره از سر گرفته می‌شود. نماینده مشهد براساس قرعه، هفته‌های نخست دیدار‌های آسانی پیش‌رو دارد. هفته گذشته آن‌ها ۲۲ گل به کیمیای اسفراین زدند و رکوردشکنی کردند و حالا این هفته نیز باید در سالن شهید بهشتی به‌مصاف قعر‌نشین گروه بروند.

تنها و بی‌امتیاز مثل اصفهان

هیئت فوتبال اصفهان تنها‌تیم لیگ فوتسال زنان است که تاکنون موفق نشده است حتی یک‌امتیاز هم دشت کند و این، همه‌چیز درباره تیم ناکام اصفهان نیست. هیئت فوتبال اصفهان در ۷ بازی گذشته تنها یک گل به ثمر رسانده و ۶۲ گل دریافت کرده است. تفاضل گل‌های تیم نیز منفی‌۶۱ است. این بدترین آمار در بین ۱۴ تیم حاضر در لیگ امسال است. کیمیا تیم ششم گروه دوم نیز حداقل یک برد و یک تساوی کسب کرده است. قعر‌نشین گروه‌یک نیز پویندگان فجر شیراز است که توانسته‌اند بالاخره یک تساوی و یک‌امتیاز به نام خود ثبت کنند. تیم نصف جهان از تیم کیمیا نیز ۷‌بر ۰ شکست خورده بود. هر ۲ تیم امسال اولین تجربه لیگ برتر را پشت‌سر می‌گذارند. کیمیا هفته پیش از بازیکنان خراسان ۲۲ گل دریافت کرد.

فرصت شیرین گل‌زنی

در دور رفت، شاگردان شریف ۱۴ گل به حریف خود در زمین اصفهان زدند؛ ۷ گل در نیمه اول و ۷ گل در نیمه دوم. حالا چهره‌هایی همچون سارا شیربیگی، فاطمه ارژنگی و فاطمه حسینی از گزینه‌های خانم‌گلی هستند و این بازی فرصت بسیار خوبی برای گل‌زنی و فاصله‌گرفتن از رقبا‌ست. اکنون شیربیگی به لطف ده‌گلی که هفته پیش به اسفراین زد، با اختلاف زیاد در صدر جدول برترین گل‌زنان حضور دارد.

دوباره در صدر

شریف که هفته پایانی دور رفت، صدرنشینی را به نفت آبادان واگذار کرده بود، حالا با یک‌امتیاز اختلاف به‌دنبال بازگشت به صدر است. تیم او قطعا این هفته با پیروزی خانگی دوباره به صدر بازمی‌گردد و سال‌۹۹ را با صدرنشینی به پایان می‌رساند؛ زیرا آبادانی‌ها این هفته استراحت دارند و نوزده‌امتیازی باقی می‌مانند و تیم هیئت فوتبال خراسان با ۲۱‌امتیاز به رده نخست می‌رسد؛ هر‌چند مشهدی‌ها برای تثبیت این صدرنشینی کار سختی در پیش دارند و هفته سوم دور برگشت و در هفتم فروردین باید راهی رفسنجان شوند و مقابل مس صف‌آرایی کنند. مسی‌ها نیز یک نیم‌فصل منتظر چنین‌روزی بودند تا شکست دور رفت را جبران کنند.
از دیگر‌بازی‌های مهم این هفته در گروه مشهدی‌ها، بازی رهیاب تهران و مس رفسنجان خواهد بود. این ۲ تیم تنها یک‌امتیاز با هم فاصله دارند و در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->